2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Nurullah Genç der ki; Deniz ölesiye severken seni Neden gemileri yaktı gözlerin Yıkıldı yolunu bekleyen şehir Şimdi gelsen de bir, gelmesen de bir... Hayırlı geceler canımm🌼💞
En sevdiğim şairlerden birisi Nurullah Genç, şiirleri beni derinden etkiliyor gerçekten. Hayırlı, huzurlu geceler dilerim ablamm 💕🌷🤗
İyi geceler kuşum 😍
İyi geceler ablamm 🌸🤗