Kitap güzeldi ama mükemmel değildi. Kitabın konusunu ilk kitaptan itibaren etkileyici bulmuştum. Evrenin okuyucuya tanıtılması ve yazım dili gayet iyiydi. Ama Malyen'in sürekli saçma salak triplere girmesi, Alina'nın üç erkek arasında kalması ve üçünüde istiyorum havasında olması çok sıktı. Baghra ve Genya'nın yaşadıkları beni gerçekten çok üzdü. Ayrıca Alinanın dönüştüğü sert kişiliğin sadece taktığı büyüteçler yüzünden değil, kibri yüzünden olduğunu düşünüyorum. Alina karakterini çok sevdim ama bir o kadarda soğudum.