Eğer ütopik fantastik seven bir okuyucuysanız bence bu kitabı çok seversiniz. Diziyi izlemedim ve dizi hakkında hiçbir fikrim yok o yüzden bu konuda yorum yapamayacağım. Ben Emrysin karakter gelişimini, cesaretini ve dostlar edinişini okurken çok keyif aldım. Ayrıca evren okuyucuyu zorlayacak ve anlaşılması zor bir evren değildi, konusu da etkileyiciydi. Yan karakterleri de en az ana karakter kadar sevdim. Kitap çok akıcıydı, ne ara bittiğini anlamadım. Bir sonraki kitapları okumayı heyecanla bekliyorum, herkese tavsiye ederim.