Merak ediyorum; öğretmen eğitimin ana öğesi
olma konumunu bugün gerçekten koruyor mu?
Öğretmenin, eğitimin ana öğesi olduğu yadsınamayacak bir gerçek.
Ancak uzun zamandır, en azından son yıllarda öğretmenin, eğitim sistemi içinde arka planda bırakıldığına, hatta göz ardı edildiğine inanıyorum. Bu yüzden, öğretmenin konumunun içinde yaşadığımız dönemde önemli ölçüde sarsıldığım düşünüyorum.