Merak ediyorum; öğretmen eğitimin ana öğesi olma konumunu bugün gerçekten koruyor mu? Öğretmenin, eğitimin ana öğesi olduğu yadsınamayacak bir gerçek. Ancak uzun zamandır, en azından son yıllarda öğretmenin, eğitim sistemi içinde arka planda bırakıldığına, hatta göz ardı edildiğine ina­nıyorum. Bu yüzden, öğretmenin konumunun içinde yaşadığımız dö­nemde önemli ölçüde sarsıldığım düşünüyorum.
·
240 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
O kadar sarsıldı ki ölüp öldürülüyoruz ne yazık ki...
Begonyaa
Gönderi Sahibi
​Çok haklısınız, artık durum sarsılmanın ötesine geçti. Kahramanmaraş'taki o korkunç olayda kaybettiğimiz öğretmenimiz ve öğrencilerimiz, bu güvenliksiz ve itibarsızlaştırma ortamının en acı sonucu. Sözün bittiği yerdeyiz😢