·166 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Nisan 2026 00:32 Anadolu insanının yaşamını, geçim sıkıntısını, aile yapısını, işçi kesimini kısa kısa birçok hikayeyle okuruna aktarıyor.Kadın ve erkeğin o dönemdeki toplumdaki yerini, nasıl göründüğünü gözler önüne seriyor.
Yazar Anadolu ağzını birebir yansıtmış benim bu kısım çok hoşuma gitti, okuması çok keyifliydi.
En sevdiğim hikayeler; “Köpek Yavrusu, Bir Öksüz Kız Etrafında ve Dönüş” oldu.
Orhan Kemal ile bu kitabıyla tanışmış oldum.Yazarın ilk öykü kitabıymış Ekmek Kavgası.(1949)
Yazarın edebi dilini anlamam için başka kitaplarını da okumam gerektiğini düşünüyorum. Bu kitapla yeterli hissetmedim.
Sevgiyle ve kitapla kalınız efendim :))