Muhterem Musa Topbaş Efendi daralınca mürşidi Sami Efendinin yazmış olduğu Hz.Ebubekir kitabını göğsüne bastınr ve kederlerinin bu şekilde izale olduğunu söylermiş. Tabii bize bir şey anlatıyor bu. Örnekliklere çok ihtiyacımız var insan olarak. Kime bakarsak ona benziyoruz. Güzel olana bakalım. Ümitsizliğe kapılan ümitsiz olana bakmasın. "Aşıkta keder neyler." diyene baksın.
Sayfa 15·Kitabı okudu
1000Kitap
··
580 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Büyüklerin her hâli çok tatlı… Canlarımız kurban olsun büyüklere…