mto projesi dolayısıyla okuduğum bir kitaptı. ilk defa böyle bir öykü kitabı okudum. farklı öyküler, aynı hikâye gibi ama değil gibi de. asla muhafazakâr bir yazardan böyle bir şey beklemezdim. muhafazakârlığa karşı oluşumdan değil algı operasyonunun ziyadesiyle başarılı oluşundan. kesinlikle tavsiye ederim, özellikle de sevginiz bulanık şekilde kafanızın boş sokaklarında dalgalanıyorsa. Mustafa KutluYoksulluk İçimizde