Merhaba, evet haklısınız ama ben bu kitap serisini; insan psikolojisi ve narsisizm, manipülasyon ve medya dünyasının karanlık yüzü, takıntılı aşk, saplantılı beyin konusunu içerdiği için merak etmiş okumaya başlamıştım şimdi serinin son kitabındayken öğrendim bunu. Kitapları yarım bırakma huyum olmadığı için devam edeceğim. Ama notumu aldım bir daha bu yazarın hiçbir kitabını okumayacağım. Tavsiyeniz için teşekkür ederim.