En sevdiğim yazar...
Ne kadar objektif olabilirim bilmiyorum.
Bay Mercedes üçlü serinin ilk kitabı ve ben bayıldım. Kitabı okumaya başlamamla bitirmem neredeyse aynı zamanda oldu, o kadar akıcı bir kitap. Klasik Stephen King tarzı. İş arayan insanlara saldıran bir cani. Annesinin de ondan aşağı kalır yanı yok. Evladını engelli kaldı diye öldürmüşler, kalan oğluyla ilişkisi bir garip. Brandy'nin böyle olması gerçekten ihmaller zinciri, evladındaki sorunu görememiş diyemiyorum kadın başta sorunlu. Janey'nin ölümü... O kadar üzüldüm ki, ablası için bir şeyler çabalayan, nispeten geç de olsa seveceği birini bulmuş bir kadındı. Gayet güzel ve hızlı akan, kesinlikle önereceğim bir kitap