Haydar Ergülen'i ilk defa okuyorum ve iyi ki, iyi ki okudum diyorum. Bazı şiirlerin sadece dili değil, ruhu da vardır. Naifliği vardır. İşte bu eser tam olarak bunu yansıtıyor. Tabii ki Farid Farjad dinleyerek okudum ve birçok yeri çizdim, döndüm ve tekrar okudum.
-
Hayatın içinden ne kadar güzel konuşulabiliyorsa, yazar o kadar güzel ve içten konuşmuş. Ve elbette bazı şiirlerini beğenmedim ama tavsiye eder miyim, elbette. Kütüphanede şiir kitabı olması bir fazlalık değil, tam aksine kütüphaneye ruh veren bir mesele.
-
Her zaman da söylerim: Edebiyatı ayakta tutan
şeylerden biri de şiirdir. Ve herkese "Üzgün Kediler Gazeli" kitabını öneririm.
Minik önerim ise, "Farid Farjad'ın Amad Amma" eseriyle okumayı deneyin. Eminim ki güzel bir tat bırakacaktır.
-
Herkese keyifli okumalar diliyorum.