Günümüzde seyyahların hep acelesi var; telaş içinde, her ne pahasına olursa olsun diyerek geliyorlar, ama gelmek bir yolun sonuna varmak demek değil. İnsan her menzilde bir yere varır, her adımda gezegenimizin gizli kalmış bir yüzünü keşfedebilir, bunun için bakmak, istemek, inanmak, sevmek yeterli.
Sayfa 240·Kitabı okudu
Alıntı
·
89 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Önemli olan; kişinin her daim yolda, yollarda olduğunun farkına varıp; çevresinde rastladığı maddî-manevi her şeyi düşünüp bunlardan kendi payına düşen dersleri çıkarmasıdır.
"Vardım diyen yanılır. Yolun sonu yine yol"🕊️