Vay anam vay..!
Ne oldu..nasıl oldu..ne zaman oldu…derkeeen kitap bitiyor aslında.
Böyle sağlam bi evren böyle sağlam yazılmış karakter, böyle sağlam bi konu ancak böyle sağlam bi yazardan çıkardı.
Her sayfa da bi olay her satırda bir adım adım bir çözüme gidiş vardı. Bu kadar sakin bir şekilde bu kadar büyük bir komployu, kaosu nasıl yazdı da bize her şey süt limanmış gibi okuttu bilmiyorum..Helal olsun.
Fırtına Bulutuna mı üzülsem..Diğer bir kaç kişiye mi ah vah etsem bilemiyorum..Devamı yine sonunun bu kadar çıldırtacak derece manyak bi sonla bitmesinden hemen okunur.
Zamana yayarak adını ala ala okudum, bir oturuşta da gayet okunabilir bir kitap aslında.
Fırtına Bulutu
Neal Neal Shusterman