#kitapyorumu
#HakanMengüç
#Benneyim
“Başkalarının gürültüsünü değil kalbinin fısıltısını dinle..,,
Bu bir yolculuk.
Neyin sazlıkta başlayıp neyzenin nefesiyle ruh bulduğu olgunlaşma yolculuğu...
Tasavvuf ilmiyle birlikte anlatılan hikayelerde kalbimizin sesini duyuyoruz. Bu kitapta doğru nefes almayı öğreniyoruz. Güzel düşünmenin, iyiliği de beraberinde getirdiği bir gerçektir.
“Hayatta herşey olabilirsin ama mühim olan hayatın içinde insan olabilmektir.”
“Bir kadını mutlu etmek için onunla dost gibi dertleş, onu baba gibi koru ve adam gibi sev.”
Çıkmış olduğum hayat yolculuğunda Hakan Mengüç’ün kalemiyle tanıştığım için çok mutluyum. Başucu kitabım dediğim defalarca tekrar tekrar okumak isteyeceğim harika bir kitaptı. İçinde anlatılan her hikayenin kalbime dokunuşu beni huzura kavuşturdu. Kalbi temiz olanın hikayesi mutlu biter. Mutlu sonla biten hikayemde iyiki varsınız.
Teşekkürler Hakan Mengüç