Emrah Safa Gürkan'in kitapla ilgili youtube yayınını izledikten sonra merak edip dinledim. (ESG hocanın lise edebiyat derslerinden daha etkili olduğunu söyleyebiliriz) İşgal altındaki istanbula dair panaroma çizmesi ve o dönemi zihnimizde canlandırması açısından çok değerli bir eser. İnsan ister istemez yakın tarihteki bu trajediyle günümüzü kıyaslıyor. Belli konular karşısında vereceğimiz tepkileri net olarak belirleyebilmek acısından ilham verici.