Selam arkadaşlar
Dostluk üzerine yazılmış olan bu kitap, çıkarsız dostluğun ne olduğu, gerçek dostluğun neye dayanması gerektiği gibi birçok konuda insanı düşünmeye itiyor. Okurken ister istemez insan kendi hayatını sorguluyor.Kitap ince olmasına rağmen hemen akıp gitmiyor. Bazı yerlerde durup düşünmek, hatta biraz sindirerek okumak gerekiyor. Bu yüzden kısa sürede bitse bile etkisi uzun sürüyor.
Ben sevdim siz değerli Kitapsever dostlarıma da tavsiye ederim.