"İçimizdeki Şeytan’ı okurken aslında hepimizin ne kadar çok bahanesi olduğunu fark ettim. Kitabın kahramanı Ömer, yaptığı her hatayı kendi suçu değilmiş gibi hayali bir 'şeytana' yüklüyor. Ama kitap ilerledikçe anlıyorsunuz ki o şeytan aslında insanın kendi tembelliği ve korkaklığıymış. Karakterler arasındaki o çatışmalar, insanın bazen kendine bile dürüst olamamasını çok sade ama vurucu anlatıyor. Kendi kararlarımızın sorumluluğunu almanın ne kadar zor ama önemli olduğunu bir kez daha düşündüren, insanı kendi iç dünyasıyla yüzleştiren bir hikaye."