Merhabalar, öncelikle şunu belirtmeliyim ki ben pek fazla türk yazar bilmiyorum bu yüzden okuyamıyorum. D&R'da gezinirken bi anda bu kitaba rastladım ve aldım zaten etiket fiyatı da uygun. Ve ben bu kitabı, yazarın dilini çok beğendim. Kesinlikle okumalısınız....