M. Kemal Sayar kelâmındaki bilgelik, kalemindeki edebîlikle okundukça okunası gelen bir yazar.. Ruhuma dokunsun okuduklarım, ferahlayayım, içim ısınsın istediğimde okurum hep... Sade dil ve anlatımıyla yormayan bir yapısı var kitaplarının.. Kişisel gelişim kitaplarında yazılanları farklı bir bakış açısıyla yorumlaması ve düşünceye ve acaba sorusunu okuyanın kendisine doğrulttuğu çoğunluktadır.. Sufi kişiliği ile de gönüllerimize çiçekler serpen kıymetli yazarımızın tüm kitaplarını okumanızı tavsiye ediyorum.. Vakit buldukça tüm kitaplarını da okuyacağım..
Velhasıl-ı kelam , bu kitap ruhunuza ve kalbinize iyi gelecek ...
Kitaplığınızda bulunsun derim. Keyifli okumalar