·126 syf.····Okunma: 01 Şubat 2018 00:00 Öncelikle Werther'in yaşadıklarını sadece yazdığı mektuplardan biliyoruz. O yüzden yaşadığı olayları tam olarak okuyamıyoruz. Bu da kitabın akıcılığını ve anlaşılabilirliğini öldürmüş. Bu yönden kitap zayıftı diyebilirim. Genel olarak değerlendirdiğimizde kitabı çok sevemedim, ama kötü de değildi, ortalama bir eserdi.