Giriş kitabı olarak gayet akıcı ve her bölümde beni biraz daha heyecanlandırdı ama kitabı eline alınca sonunu az çok tahmin edebiliyorsunuz ama olayları kestiremiyorsun beklenmedik şekilde gelişiyor olaylar .Kitabın anlatım kısmını pek beğenmedim ana karakter fazlaca kendinden emin