Atatürk doğum gününü 19 Mayıs kabul etmiştir, Atamla burçtaş olmak herkese nasip olmaz.
Doğum gününü kutluyum; sağlık, huzur ve bolca şifalı kitaplar diliyorum 🙏😊🎈
Bu ne güzel dilek böyle Ulu Hakan çok 🙏 teşekkürler. Atatürk ile burçtaş olduğumu bana hatırlattığın için ayrıca tesekkurler. Hep birlikte şifalı kitaplı günler.
Zarafetiniz ve isminizin hakkını veren o taze enerjinizle, bulunduğunuz her yere derinlik katıyorsunuz. Yeni yaşınızın da sizin kadar hayranlık uyandırıcı ve ışıltılı geçmesini dilerim. Doğum gününüz kutlu olsun Bahar Hanım. 🥳🥳🎁🌹🌹