Sadecemoonlight
@Pilatesss · 1ay
Takip Et
O kalp yok mu o kalp...
"Kimseye umut bağlamayacaksın. Kimseden bir şey beklemeyeceksin. Çünkü beklenti, kalbinin en zayıf yerini başkasının insafına bırakmaktır...
Kitabı okudu
Fidan Hanım
Sinan Akyüz
112 beğeni
·
1 paylaşım
·
1 alıntı
·
1.383 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Özlem Koyun
Beklenti öldürür... Çok yakından tanıl oldum cidden öyle be :(
9
Sadecemoonlight
Gönderi Sahibi
Napıyoruz beklenti içine girmiyoruz demek ki Özlemim🥰🙏
2
1 yanıtı göster
Gizle
Sadecemoonlight
Gönderi Sahibi
Nokta atışı valla😉💕
4