O kalp yok mu o kalp...
"Kimseye umut bağlamayacaksın. Kimseden bir şey beklemeyeceksin. Çünkü beklenti, kalbinin en zayıf yerini başkasının insafına bırakmaktır...
··1 alıntı·
1.383 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Beklenti öldürür... Çok yakından tanıl oldum cidden öyle be :(
Sadecemoonlight
Gönderi Sahibi
Napıyoruz beklenti içine girmiyoruz demek ki Özlemim🥰🙏
Sadecemoonlight
Gönderi Sahibi
Nokta atışı valla😉💕