Merhaba kitap sever dostlarım ben yazarın kalemiyle yeni tanıştım. Kitapta zamanın doğrusal değil katmanlı ve farklı zaman dilimlerinde olması beni biraz okurken zorladı ama buna rağmen akıcılığını sevdim.
Birinci Dünya Savaşı dönemi ile günümüz arasında farklı dönemleri anlatıyor.
Kitap 1917'de Fransa'da savaş zamanı dönemi ile başlıyor. Fiziksel olaylardan çok hisler ve düşünceler ön planda. Karakterler geçmişi, sevdiklerini ya da asla unutulmayacak anıları hatırlıyorlar.
Ben kitabı okurken bir fotoğraf albümüne benzettim bakarken farklı yıllardan farklı karakterlerden kesitler sunuyor. Felsefi bir yönü de var sık sık karakterler derin sorular düşünüyor ve soruyor.
Yani insan ruhunun en kırılgan yerlerine dokunan bir tarzı var kitabın. Sevgi, bağlılık, acı...
Bu kitabı okumama vesile olan ve tavsiye eden sevgili @rukislee arkadaşıma çok teşekkür ederim.
Derin, duygusal ve edebi yönü güçlü kitapları seviyorsanız okumanızı tavsiye ederim. Yeni kitaplarla buluşmak dileğiyle Sevgiler.