Merak ettiğim, bir türlü alamadığım, en sonunda yakın bir arkadaşımın hediyesiyle okumaya başladığım ve bitirdiğim kitap..
Kapağına bakarsak biraz farklı ve değişik bir fotoğraf olduğu kesin fakat dikkat çekici..
Bir insanın bir sabah uyandığında böceğe dönüşümünü ve yaşadıklarını anlatan bir kitap. Her okuyan farklı bir böceğe benzetebilir ama ben nedense hamamböceği olarak hayal ettim. İçinde kaybolacağınız , hatta çerez gibi bir günde bitirebileceğiniz bir kitap olmuş.
Her insan kendini bazen küçük bir böcek gibi hisseder. Yazarın vermek istediği mesajı herkes kendine göre algılayabilir. Okunmasını tavsiye ederim :)