2026 da okuduğum en iyi kitaplardan biri oldu ve beni bu serüvende yanlız bırakmayıp bu kitabı birlikte okumayı teklif ettiğin için teşekkür ederim. Kitap bitince yaptığımız sohbetler, yorumlar ruhumu doyurdu. Son bir hafta biraz hasta olduğum halde bu kitabı seninle yorumlamak çok iyi geldi. Şifacılığın, anlayışın ve güzel yüreğin için teşekkür ederim. Gotik bir kitaptan ziyade, insanların hezeyanlarını, bencilliklerini,hayal kırıklıklarını ve zalimliklerini anlatan bir başyapıt bence herkes okumalı ya da kimse okumamalı sadece bizim olmalı (Şaka tabii) Yüreğine ve kalbine sağlık.