Kitabi ne zamandır okuyacağım diyip bekletiyordum. Galiba bir sene önce zeki demirkubuzun "yazgı" filmini izlemiştim. Bu kitaptan uyarlama zaten. Kitabı okurken biraz filmle kiyaslarken buldum kendimi. Bazı yerleri farklıydı galiba filmi daha çok beğendim. Kitap rahatsız etmek için yazılmış zaten. Karakterin hayata karşı bir anlam arayışı yok. Yalnızca yaşıyor sonunda ise ne için yaşadığını buluyor. Ama sonunu pek beğenmedim filmin sonu daha iyi bitmişti. Kısa zaten hemen okudum bitti.