Hüsn'ü Aşk'ı okumamı tavsiye eden kıymetli biri vardı. Okumayı düşünüyordum. Sonrasında Ketebe'nin bu çizgi romanını gördüm. Bu iş beni çok heyecanlandırdı açıkçası. Hüsn'ü Aşk'ı gençlerle buluşturabilecek bir düşünce. Bu eserde emeği geçenlere teşekkür ediyor ve aslını sipariş ettiğim kitabımı (Hüsn-ü Aşk) bekliyorum. Kitabın aslını okuduktan sonra daha iyi anlayabileceğim kanaatindeyim. Vaktinizi ayırıp incelememi okuduysanız Allah'a emanet olunuz.
Selamünaleyküm :)