·656 syf.····Okunma: 18 Aralık 2025 20:08 Bülbül Kapanı serisine veda ettik. Ben bu seriyi çok seviyorum. Hatta Gökçen serisinden daha çok seviyorum. Evet Gökçen serisi benim açımdan ortalamaydı. Ama bunu nedenin o sırada benim önüme kitabın çok düşmesi ve aşırı övülmesi olduğunu düşünüyorum.
Ben Timur karakterini daha çok seviyorum. Geçmişi yaşadıklarına o kadar üzüldüm ağladım ki.
Bülbül Kapanı serisi benim için yeri ayrı serilerden.