Ne zaman Halil Cibran kitabı okusam kalbimin derinliklerinde bir sızı hissediyorum. Çünkü öyle bir yazıyor ki bütün duygularınızın bam teline ince ince basıyor. Ben o içerisindeki derinliği, kelimelerin dansına hayranım. Bu kitapta da birbirlerine aşık olup da kavuşamayan iki gencin duygularını öyle bir naif ve öyle bir güzellikle anlatmış ki gerçekten kitabı bitirdigimde onlar adına çok üzüldüm. Ve ben bu kitabı ki şu an okumuşum çünkü aşkın ne demek olduğunu öğrendikten sonra onları daha iyi anlayabildim. Çünkü aşk yaşanmadan anlaşılmayan bir şey ve insan aşık olunca her şeyi ve her duyguyu çok iyi anlıyor. Dilerim hiçbir aşık yalnız kalmaz. Bence Halil Cibrannı biraz abartmalıyız. Çünkü yazdığım alıntılarda bile o kadar güzel şeyler vardı ki incecik bir kitaptı ama resmen o kitabı ben okumadım içtim.