Hiçbir hikaye yarım kalmaz; hepsi o kadardır…
🍁-ilk kez varlığımı aşan bir kadın gördüm o da başka bir gözle baktı yaşamıma hiçbir şey kurtaramadım aşktan kendi payıma. incecikten büyüyen bir tohumun patlamadan önceki şehvetini sezmeliymiş insan zira, pişmanlıkmış her başlangıçtan geriye kalan. susma, ey içimdeki alıngan tomurcuk ölüme giden yol onun gözlerinden geçiyor. umulması yasak olan ürkek bir çiçekmiş O. bir vesveseymiş kalbimi bıktıran. sürekli devam eden bir sıradanlık içinde, eski bir hikayeyi başa sarmak istemiyorum artık. kendiliğinden olmayan şey, aşk bile olsa 'yüktür.'🍁 Yıldırım Kerem Çambel
Kadın Erkek İlişkileri
··1 alıntı·
2.066 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
“burası 'no mahrem' uğrağı mı? -şairlerin lâlettâyin kız ayarladığı- oysa ben seğirtmedim her güzele ve kimseden istemedim bir bûse kitaplarda saklı yaralar gibiyken onların yüzleri, vişneçürüğü rujları akıyorken dudaklarından, ne bir damla gözyaşı koparmak isterim gözlerinden ne de zorla bir gülümseme yanaklarından... gönle ağır gelen şeylerden bahsedemem artık; nereye sığınabilir ki kendinden kaçan, yanlış kurulmuş bir hayale aşkı emanet edemem.'' Yıldırım Kerem Çambel