·517 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Mayıs 2026 02:09 Martin , son anlarında daha çok benimleydi . Çoğu zaman kitabı bırakıyor ve tekrar elime alıyordum bunun sebebi ise Martin’e inanmayan insanların başta sevgilisi Ruth olması ve ailesi tarafından sürekli “ruhunu bırak sadece çalış” söylemlerinden bunalmıştım . Kitabın sonlarındaysa Ruth artık benim için tahammül edilemez derecede rahatsız etti , ailesi bakımından çok olumsuz düşünmüyorum bir yere kadar onları anlayabiliyorum ama belki de bir nebze kardeşine karşı inançlı olabilirlerdi diye düşünüyorum . Sadece Martin ve arkadaşı B. İçin üzüldüm , kitabın sonu tahmin edilebilirdi ama iki arkadaşın başarılarını da görebilmiş olmasını diledim ..