Bilmem anlatabildim mi?
İnsan bazen en çok, kalabalığın içinde yalnız kalınca yabancı hisseder kendini.
Alıntı
··1 alıntı·
2.471 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Etrafınızda kalabalıklar olsa da yalnızlığa sahip olabilirsiniz