Belkk biraz acimasiz bi yorum ama okudugum boyle fantastik kitaplarda dizilerde cocuk basroller olmasindan befret ediyorum cunku her sey onlarin etrafinda donuyor ve hayir kan golunun savasin ortasinda bi cocugun pembe cantasini okumak ya da izlemek icjmden yaaa ne tatli dememi saglamiyor kisa kes de konuya gec dememi sagliyor cunku sacma yani abi ne gerek var mal mal isler. Nida olmasa daha iyi olmayacak miydi bu kitap olacakti. Mesela eftalya olmek uzere o an seyden bahsediolsr nida abisinin bi adami oldurdugunu gormus ve onun icin tum masallar bitmis cunku abisonin gercek yuzunu gormus vah vah vah ne kadar da uzuldum nida artik masallara inanmayacagi icin lan kadin olmk uzere