Agatha Christie'nin okuduğum ilk kitabı olarak harika bir izlenim bıraktı ve yazarın diğer kitaplarını da okuyacağım muhtemelen. Kitabın en güzel yanı katilin her an değişip sonda harika bir şaşırtma olması.2-3 günde bitirdim sanırsam. Sadece bence karakterlerin ruh halleri biraz daha yansıtılıp kendi aralarındaki konuşmalar daha az olabilirdi. On KişiydilerAgatha Christie