Puşkin'in gayet güzel bir romanı Lalanın hal ve tavırları olsun kahramanın aşkı ve savaşçılığı olsun keyifle okutuyor. Komutan ve eşinin öldürüldüğü sahne gerçekten fazla etkileyici ve ürperticiydi. Sadece Kazak Çar'ın herkese bu kadar acımasızken kahramana çok iyi davranması garip geldi. Ayrıca kitap daha güzel bir sonla bitse daha iyi olurdu. Yüzbaşının KızıAleksandr Puşkin
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Agatha Christie'nin okuduğum ilk kitabı olarak harika bir izlenim bıraktı ve yazarın diğer kitaplarını da okuyacağım muhtemelen. Kitabın en güzel yanı katilin her an değişip sonda harika bir şaşırtma olması.2-3 günde bitirdim sanırsam. Sadece bence karakterlerin ruh halleri biraz daha yansıtılıp kendi aralarındaki konuşmalar daha az olabilirdi. On KişiydilerAgatha Christie
Ömer Seyfettin'in bence en güzel romanı. Okudukça okuyasınız geliyor.
Efruz Bey'in komik halleri ve kendini kahraman zannedişi çok çok güzel bir üslup ve şevkle anlatılıyor. Tarihi bir romanda böyle bir sadelik ve anlaşılırlık yakalamak usta bir kalem tarafından yazıldığını kanıtlıyor. Efruz BeyÖmer Seyfettin