Puşkin'in gayet güzel bir romanı Lalanın hal ve tavırları olsun kahramanın aşkı ve savaşçılığı olsun keyifle okutuyor. Komutan ve eşinin öldürüldüğü sahne gerçekten fazla etkileyici ve ürperticiydi. Sadece Kazak Çar'ın herkese bu kadar acımasızken kahramana çok iyi davranması garip geldi. Ayrıca kitap daha güzel bir sonla bitse daha iyi olurdu. Yüzbaşının KızıAleksandr Puşkin