Kitabın adı o kadar güzel özetliyor ki Frida' nın yaşam öyküsünü: Aşk ve acı. Ne eksik ne fazla. Ah Frida diyerek, canım acıyarak ve bir o kadar da yaşama tutunma çabasını hayranlıkla okudum . Benim gibi kitabı eline aldığında ilerleyen sayfaları karıştırmayan, sonuna bakma alışkanlığı hiç olmayanlara ufak bir hatırlatma ; kitapta yaşadıklarının yansıması olan resimlerin tasviriyle birlikte hikayeleri anlatılırken benim gibi merak edip internetten resmi incelemenize gerek yok. Resimler kitabın sonunda basılmış halde mevcut.