·448 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Ocak 2026 11:12 Ben kitabı severek okudum. Yazarın dili akıcıydı. Benim açımdan kitap aktı gitti. Kitabı sanırsam 3-4 saat içinde bitirdim. Ben kitabın sonunu kesinlikle öyle beklemiyordum. Baya baya sonuna şaşırdım.
İkinci kitabının gelmesi baya merakla bekliyorum. Yazarımız o sondan sonra neler yapacak çok merak ediyorum.
Kitapta en çok Cemrenin babasından nefret ediyorum. İğrenç bir karakter kendisi.
Ben Cihangir karakteri sevdim. Ama bunu söylemediğimden dolayı, neden de diyorum bakalım ikinci kitabını merakla bekliyorum. Umarım bir an önce gelir