Şu anda kızıl isyan serisinin ikinci kitabındayım ve son 100 küsür sayfa kaldı. Şunu merak ediyorum bir ben mi savaş sahnelerini anlayıp hissetmekte zorlandım? Terimler çok karışık ve hayal ederken bir şeyler oturmuyor kafamda sanki. Bu durum canımı çok sıktı ve kitaptan çok zevk alamadım o yüzden. İlk kitap mükemmel gelmişti ama bu çok karışık ve bol savaş sahneli hissettirdi. Üçüncü kitaba geçmeyi sabırsızlıkla bekliyorum...
Güncelleme: ikinci kitabı bitirdim ve son sayfalar gerçekten muazzamdı. Beni mahvetti diyebilirim. Bu arada ben kitap okurken özellikle olacakları tahmin etmemeye çalışıyorum ki yanlışlıkla tahmin edersem üzülmiyim... Bunu diğer okurlara da öneririm, böylece bu konuda bir hayal kırıklığı yaşamazsınız
Altın Oğul