Aslında 7 puandan fazlasını da hakediyordu belki ama benim kitabı bitirmem çok uzun sürdüğü için (iş kaynaklı), aynı evrende uzun süre bulunmaktan sıkıldım. Ama şunu belirtmem gerekir ki hiçbir sayfasında "of yeter geç artık burayı" demedim. Her sayfası ilgi çekiciydi. Asla bi konuyu gerektiğinden fazla uzatmamıştı yazar🩷