Şu anda kızıl isyan serisinin ikinci kitabındayım ve son 100 küsür sayfa kaldı. Şunu merak ediyorum bir ben mi savaş sahnelerini anlayıp hissetmekte zorlandım? Terimler çok karışık ve hayal ederken bir şeyler oturmuyor kafamda sanki. Bu durum canımı çok sıktı ve kitaptan çok zevk alamadım o yüzden. İlk kitap mükemmel gelmişti ama bu çok karışık ve bol savaş sahneli hissettirdi. Üçüncü kitaba geçmeyi sabırsızlıkla bekliyorum...
Güncelleme: ikinci kitabı bitirdim ve son sayfalar gerçekten muazzamdı. Beni mahvetti diyebilirim. Bu arada ben kitap okurken özellikle olacakları tahmin etmemeye çalışıyorum ki yanlışlıkla tahmin edersem üzülmiyim... Bunu diğer okurlara da öneririm, böylece bu konuda bir hayal kırıklığı yaşamazsınız
Altın Oğul
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İlk sayfasından son sayfasına kadar elimden bırakamadığım bir kitaptı... Son zamanlarda reading slumpla uğraşmama rağmen beni anında o bataktan çıkardı. Sanırım benim ihtiyacım olan bir bilim kurgu kitabıymış. İkinci kitabı okumaya başladım bile ve çoooook heyecanlıyım
Aslında 7 puandan fazlasını da hakediyordu belki ama benim kitabı bitirmem çok uzun sürdüğü için (iş kaynaklı), aynı evrende uzun süre bulunmaktan sıkıldım. Ama şunu belirtmem gerekir ki hiçbir sayfasında "of yeter geç artık burayı" demedim. Her sayfası ilgi çekiciydi. Asla bi konuyu gerektiğinden fazla uzatmamıştı yazar🩷