4/10
·536 syf.··
2017 59. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 20 Kasım 2017 00:00
Sevmedim. Nazan Bekiroğlu dili kullanırken çok zorluyor. Her cümlede edebi olmak için o kadar çabalıyor ki yapay ve yorucu bir şey çıkıyor ortaya. Gözümün önünde sürekli candan erçetin'in biz neler gördük geçirdik gülüşü canlanıyor. Alın işte size edebiyat çocuklar, yani aşırı doz aforizma. Ağaçlara bakınca aklına hemen gümrah kelimesi gelmeyenlerle muhatap bile olmak istemiyorum. Bir de kitap bütünüyle resmi tarihten beslenmesi yönüyle oldukça muhafazakar bir yerde duruyor. Aslında güzel bir konusu var bu kitabın. Bir karakterin şimdiki haliyle geçmişe ışınlanması fantezisini ben de sık sık düşünürüm. Ama benimle birlikte herkes de düşünür. Genel olarak Nazan Bekiroğlu kitaplarını beğeniyorum ama bu romanı sevemedim. :( Nazan Bekiroğlu
1000Kitap
Nar AğacıNazan Bekiroğlu · Timaş Yayınları · 202534,1bin okunma
··
40 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.