Arka kapak yazısının güzelliğine kapılıp almıştım. O kadar güzel değilmiş ama. Çok gerekli bir kitap değil yani. Fakat 7 puan verdim çünkü az bir şey bakış açısı kazandırmıştı bana. 1 sene oldu okuyalı şu an ne hissettiğimi tam hatırlamıyorum. Keske şu uygulamayı geçen sene keşfetseydim.