Jack London hep sevdiğim bir yazar olmuştur. Kitaplarını okurken onun kendi yaşamından alıpta oraya yazdığını anlıyorsun. Bu kitapta da aynı şeyler geçerli. Bir adamın bedeni kısıtlıyken zihninde tamamen başka hayatlar yaşaması çok etkileyiciydi.Okurken şunu düşündüm: İnsan fiziksel olarak nerede olursa olsun, zihni onu bambaşka yerlere götürebilir.