İlk başta okurken bu ne, neden böyle ya? desem de konu ilerledikçe anlayıp bol bol güldüğüm bir tiyatro metni oldu. (Oyununu izlemek istiyorum :)) İğnelemeleri ve laf sokmalarıyla çok hoşuma gitti diyebilirim, bir de gerçek hayatta da kitaptaki gibi tiplemeler olduğunu bilmek daha da keyifle okumamı sağladı. Okuyacak kitaplarım bitince bir daha okumak istiyorum kesinlikle. MolièreScapin'in Dolapları Kitaptan alıntılarım mevcut, buraya spoiler yazmak istemiyorum bakabilirsiniz.
Scapin'in DolaplarıMolière · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2025823 okunma