9/10
·224 syf.··
2026 41. kitabı
“Kızların, analarının kaderini yaşayacağı söylenir…” Peki ya insan kendi yazgısını değiştirebilir mi? Yazgı, okurken bana güçlü kadın hikâyelerini neden bu kadar sevdiğimi tekrar hatırlatan bir kitap oldu. Hatice’nin küçük yaşta başlayan evliliği, daha iyi bir hayat umuduyla İstanbul’a uzanan yolculuğu ve hayata karşı verdiği sessiz mücadele… Ardından Reyhan’ın dostluk, aşk, kırgınlık ve ihanetle şekillenen hikâyesi… Sayfalar ilerledikçe yalnızca bir ailenin hayatını değil, nesilden nesile taşınan yaraları ve kadınların görünmeyen yüklerini de okuyorsunuz. En çok sevdiğim şey ise karakterlerin kusursuz olmamasıydı. Kırılıyorlar, yanlış seçimler yapıyorlar, yoruluyorlar… Ama yine de hayata tutunmaya çalışıyorlar. İçime dokunan kadın hikâyelerini okumayı hep sevmişimdir. Özellikle her şeye rağmen dimdik kalmaya çalışan kadın karakterler beni her zaman etkiler. Yazgı da tam olarak böyle bir kitaptı benim için… Anne-kız ilişkileri, kader, fedakârlık, dostluk, hayal kırıklıkları ve yeniden başlayabilme gücüyle harmanlanmış, duygu yükü yüksek bir aile romanı. Hüzünlü ama içinde umudu da taşıyan bir hikâye okumak isteyenlerin sevebileceğini düşünüyorum. Her Ay Okuyanlar Kulübü
YazgıNebiye Sevük · Parlayan Kitap · 202523 okunma
··
29 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.