Romeo ve Juliet herkesin dilinde dolaşan o efsanelerden biri... Herkes biliyor ama çoğumuz okumamış. Her ne kadar tiyatrosu daha etkileyici olsa da, okuması da heyecan verici olmuyor değil. Shakespeare kötü sonla bitirmiş olsa da aslında bir son mu emin olamıyorum. Duyguları içtenlikle işleyen Shakespeare, hayata karşı düşünmeye ve hissetmeye zorluyor...