9/10
·302 syf.··
Beğendi
·
2015 75. kitabı
Büyük bir hevesle başladığım ve iyi ki okudum dediğim bir kitap. Montaigne çeşitli konular hakkındaki düşüncelerini ve yorumlarını dile getirmiş.Bazı konularda kendi içinde çelişkiye düşmüş.Çoğu konuyu tarihten örneklerle pekiştirmiş. Bir yandan bilgilendirirken bir yandan da düşüncelerini aktarmış. Okuyun derim.
Felsefe
DenemelerMontaigne · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202065,7bin okunma
·
13 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ezgi Sezgin
Gönderi Sahibi
Gerçekten de öyle.Ben de okurken büyük keyif almıştım.İnsanı pek çok konu hakkında da düşünmeye sevk ediyor. Keyifli okumalar :))
Kesinlikle çok iyi kitaptır, bende bir iki hafta önce okudum, ama daha raflara yerleştirmedim çünkü tekrar tekrar okuyorum her gün. Anlatılmaz bir kitap, bir sayfa okuyorsun, ve düşünmeden, ikinciye geçemiyor insan. ;))))) saygilar