·201 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Haziran 2018 19:08 Yazarın okuduğum ilk kitabıydı ve gerçekten çok beğendim, sonunu tahmin edebildim olayın tam olarak ne olduğunu ama yine de işleyişi ve içinde yer alan olayları veriş şeklinden dolayı beni rahatsız etmedi tahmin edilebilir olması. Kitap, insanın hayatını bir planın içerisine kurmuş şekilde tekdüze bir halde devam ettirişini ve aslında bunun içimizden gelenin değil de kendimizi, olmaya zorladığımız kişiye çevirmemizi ele alıyor. Belirli bir düzen içerisinde gitmenin güvenli olduğuna inandığımızı, farklı olmanın diğer insanlar gibi olmamanın garipseneceği korkusunu yaşadığımızı anlatıyor. Ve yine ölüm korkusuyla, hayatın kısalığını kavramakla beraberinde, aslında ne kadar pişmanlıklarımızın olduğunu ve yapmayı istediğimiz şeylerde kendimizi ne kadar sınırlandırdığımızı anlamamıza yardımcı olduğunu görüyoruz. Herkese tavsiye ediyorum.