Kıskanan - özlüyor mudur? Özlem - kıskançlık mıdır?
·
114 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
hacer
Gönderi Sahibi
Bence evet ama bir de yazarın dediğine bakalım: “Demek ki, öyle bir bağlantı da olanaklı: Özleyen, özlenen ile ilgili kıskançlıklarını içinden ayıklayabildiği kadarıyla, ancak, özleminin asıl anlamına ulaşabilir - bu da, ona, sevgisinin içinde 'bencilliğin' ne ölçüde yer aldığını gösterebilir çünkü kıskançlık, özlemin -ve, sevginin- bozuk (yani, ben-merkezciliğe dayalı, dolayısıyla tek-yanlı) bir biçimidir.”