Bence evet ama bir de yazarın dediğine bakalım:
“Demek ki, öyle bir bağlantı da olanaklı: Özleyen, özlenen ile ilgili kıskançlıklarını
içinden ayıklayabildiği kadarıyla, ancak, özleminin asıl anlamına
ulaşabilir - bu da, ona, sevgisinin içinde 'bencilliğin' ne ölçüde yer
aldığını gösterebilir çünkü kıskançlık, özlemin -ve, sevginin- bozuk
(yani, ben-merkezciliğe dayalı, dolayısıyla tek-yanlı) bir biçimidir.”